.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس جمهور در جمع مردم مازندران/ 1
مردم مازندران همه وجود خود را وقف اعتلاي فرهنگ علوي كردند
رئيس جمهور با بيان اينكه نقش حكومت در حركت رو به كمال يك ملت نقش بي بديل و منحصر به فردي است، تصريح كرد: اگر حاكم خود در مسير كمال در حال حركت و پيشتاز يك ملت باشد راه را براي حركت ملت باز مي‌كند. ....
مردم مازندران همه وجود خود را وقف اعتلاي فرهنگ علوي كردند

رئيس جمهور تأكيد كرد: امام(ره) از ملتي كه در معادلات سياسي 35 سال قبل هيچ نقشي نداشت، ملتي ساخت كه امروز در همه معادلات عالم تأثيرگذار است. 
محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور بعدازظهر امروز سه شنبه طي سخناني در جمع پرشور مردم ساري در ورزشگاه شهيد متقي، مازندران را گنجينه مادي و معنوي مردم ايران خواند و گفت: مردم اين ديار از جمله كساني هستند كه همه وجود و زندگيشان را براي ملت ايران و بشريت گذاشته‌اند و سرشار از بركت، نعمت و فايده هستند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روز غدير اين روز را بزرگترين عيد بشريت توصيف و خاطرنشان كرد: تنها حادثه‌اي كه خداوند متعال به واسطه آن فرمود در اين روز كفار از شما و دين شما مأيوس شدند روز غدير بود.
"غدير يعني برپايي امامت و پيامبران آمدند تا انسانها را با مفهوم و حقيقت امامت آشنا كنند "

رئيس جمهور در خصوص دليل اهميت بحث امامت گفت: خداوند انسان را آفريد و از او خواست تا با تلاش و كوشش به بالاترين مراتب كمال دسترسي پيدا كرده و تجلي صفات خداوند بر روي زمين باشد.

احمدي نژاد ادامه داد: نوع و رفتار حكومت مهم‌ترين و تعيين كننده‌ترين نقش را در رسيدن انسان و جامعه به سعادت است. "يك حكومت مي‌تواند با انديشه، رفتار، قوانين و تصميمات خود آحاد يك ملت را به بالاترين قله‌هاي كمال و پيشرفت برساند و در نقطه مقابل نيز ممكن است حكومت با تصميمات خود مردم را ناصادق، ناتوان و عقب افتاده بسازد "

رئيس جمهور با بيان اينكه نقش حكومت در حركت رو به كمال يك ملت نقش بي بديل و منحصر به فردي است، تصريح كرد: اگر حاكم خود در مسير كمال در حال حركت و پيشتاز يك ملت باشد راه را براي حركت ملت باز مي‌كند.

احمدي‌نژاد يادآور شد: اگر خدايي ناكرده يك حكومت از ارزش‌هاي انساني، اخلاق بهره‌اي نبرده باشد سد راه يك ملت و موجب ذلت، چنددستگي، دور شدن دلها از يكديگر، سبب كينه ورزي و تحقير يك ملت مي‌شود.

وي با اشاره به اهميت حكومت، مهم‌ترين دعواي اصلي تاريخ از ابتداي خلق انسان و تشكيل جوامع را مسئله حكومت دانست.

رئيس جمهور ادامه داد: پيامبر عزيز اسلام آمد و سقف پرواز جامعه را تا خود خدا بالا برد و فردي را به عنوان حاكم معرفي كرد كه در قله كمال انساني قرار داد و به لحاظ ارزش‌هاي انساني، اخلاق و كمالات معنوي در اوج است.

احمدي‌نژاد با تأكيد بر اينكه بخش عمده مشكلات بشر در طول تاريخ، عقب‌ماندگي‌ها، كينه‌ورزي‌ها و عقب‌افتادن از مسير كمال و تعالي به دليل حاكم بودن انسان‌هاي ناشايست بر سرنوشت ملت‌ها بوده است، تصريح كرد: همين امروز كسي مثل صدام يا آقاي بوش در بخش مهمي از جهان حاكم مي‌شوند و در دوره آنها كينه‌ورزي، تجاوز، بي‌عدالتي، جنگ، تحقير ملت‌ها و دولت‌ها و انسانها به اوج خود مي‌رسد.

وي در عين حال درباره دليل وجود اين مشكل خاطرنشان كرد: اينكه در دوره فردي مثل آقاي بوش كينه ورزي و جنگ و تحقير ملت‌ها به اوج خود مي‌رسد به اين دليل است كه خود اين فرد به لحاظ فردي در پايين‌ترين نقطه انحطاط انساني قرار دارد و از ارزش‌هاي انساني بهره نبرده كه بخواهد جامعه را به آنها آشنا و در طي كمالات انساني قرار دهد.

رئيس جمهور به كشته شدن يك ميليون انسان و آ‌واره شدن ميليونها نفر در سايه اشغالگري آمريكا اشاره و خاطرنشان كرد: در همين دوران ما، شخصي مثل امام عزيز آمد و از آنجايي كه فرد رشد يافته و كمال‌يافته‌اي بود آنچنان فضايي ايجاد كرد كه ملت ايران را در مسير هدايت كمال قرار داد و از يك ملتي كه در معادلات سياسي 35 سال قبل هيچ نقشي نداشت ملتي ساخت كه امروز در همه معادلات عالم تأثيرگذار بوده و بدون اجازه او قادر نيست كاري را سامان دهد.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: هر مقدار حاكم كمال يافته‌تر باشد راه براي رشد يك ملت بازتر است.

وي مشكل بشريت را از ابتدا به دليل عدم آشنايي با امامت و ولايت دانست و تأكيد كرد: بزرگترين دشمن اقامت و حاكميت انسان صالح شيطان است؛ شيطان گسترده‌ترين دشمني را با مفهوم امامت و ولايت به كار مي‌بندد چرا كه هر دل و انديشه‌اي كه با ولايت و امامت گره بخورد مانند آن است كه در صراط مستقيم الهي قرار گرفته باشد و كسي كه در صراط مستقيم باشد از وسوسه شيطان در امان خواهد بود و مسير كمال را با سرعت طي مي‌كند.

رئيس جمهور ادامه داد: خدا را سپاسگذاريم كه ملت ايران و پرچم‌دار آن مردم مازندران با مفهوم ولايت و امامت دل داده‌اند و همه وجود خود را وقف اعتلاي فرهنگ علوي كرده‌اند.

احمدي‌نژاد راه حل مشكلات بشريت را بازگشت به فرهنگ امامت و ولايت توصيف و تصريح كرد: اگر در جهان انسان‌هاي صالح و صالح‌ترين انسانها يعني امام عصر(عج) حاكم باشد جهان سرشار از ولادت، عشق و عزت خواهد بود و همه غصه‌ها، اندوه ها و مشكلات تاريخي بشر به پايان خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.